woensdag 12 september 2012

Weer een kerstkaart.

Hallo allemaal. Vandaag wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien. Ik heb een stempel van de
Scrapbook Stamp Society gebruikt. Teddy 2 gemaakt door Morgan Fitzsimons. Verder materialen zijn, Design papier, Eline's Scandinavian Winter PB 7040. Craftables. CR 1212 label. CR 1229 ster. Creatables. LR 0127 besjes. LR 0244 hulsttak. Ook heb ik een stukje kant, touw, en een gaaskompres gebruikt. Ik heb gekleurd met de copic markers. De tekst weet ik niet meer waar ik die vandaan heb. Dit is het weer voor vandaag. Morgen is het weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design challenge blog. Dus wens ik jullie nog een fijne dag en tot morgen.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Hanny, leuke kerstkaarten maak je weer hoor, die van de beurs zijn ook weer prachtig! Het is fijn werken met de mallen van Marianne.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een schitterende kaart weer Hanny en wat een leuke stempel heb je weer gebruikt.
    Ik vind het ook schitterend gekleurd!!
    Gr.Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hanny
    wat een geweldige kerstkaart,erg mooie stempel prachtig gekleurd en tezamen een SUPERKAART!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat lekker met je kerstkaarten, Mooie weer.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart! Leuk papier heb je ook gebruikt,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kerstkaartje. Heel mooi gemaakt Hanny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart! Leuke stempel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuke en prachtige kerstkaart Hanny.
    mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat een prachtige vrolijke kerstkaart !
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hanny,
    Wat een schattige kaart, en je hebt die plooien geweldig mooi ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Al weer zo'n mooie, schitterend. Wat heb je ook een leuke stempel gebruikt met mooie kleuren. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh wowwwww Hanny,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kerstkaartje, ik ben gek op engeltjes, maar beren-engeltjes was ik nog niet tegen gekomen, deze is zo schattig en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuk kaartje Hanny, schattig stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.