donderdag 25 oktober 2012

Challenge 66 # Marianne Design Blog.

Hallo allemaal, hier ben ik weer met de nieuwe challenge van het Marianne Design Challenge Blog. Dit keer was het de beurt aan Jen, om iets leuke te bedenken en zij wil graag een envelop een label en papier van Marianne Design zien. Dit heb ik ervan gemaakt.
Materialen die gebruikt zijn. De envelop komt uit de Cricut. Design papier, vintage pastels, PK 9080. Don & Daisy stempel, DDS 3322. Creatables, LR 0249. LR 0250. Tekst stempel en label zijn ook van Marianne Design. Verder een Nestabilitie en een stukje lint en touw. Ik heb gekleurd met de Copic Markers.
Hebben jullie zin om mee te doen, kijk dan op het Challenge blog Daar kan je alle informatie vinden. Ook staan daar de kaarten van de andere DT leden. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Wat een schatje heb je gemaakt Hanny!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat een gave tag en envelop heb je gemaakt Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig gemaakt Hanny.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn net mijn kleurtjes!!! En wat een gave mallen heb je weer gebruikt, een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke flop, mooie zachte kleurtjes, maakt hem zo lief

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige creatie heb je gemaakt zeg,
    hele leuke kleuren en de stempel is ook gaaf.

    Grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende uitwerking van de opdracht Hanny!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt heb je dit weer schitterend gemaakt. Je vorige kaart had ik even gemist, maar ook die is super met die zonnebloem. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hanny, Dein Umschlag mit Kärtchen ist sehr schön, Daisy mit Fahrrad ist so lustig.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Hanny!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hé Hanny, leuk deze envelop met label! Als ik de tijd vind dan ga ik ook nog proberen iets te creëren, aan jullie als designers zal het niet liggen! Erg leuke voorbeelden op de site.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.