zondag 28 oktober 2012

Demo kaarten.


Hallo allemaal, ik wil jullie een paar demo kaarten laten zien, die mee gaan naar de Kreadoe. De klok en het kerkje zijn nieuw. Deze hopen we volgende week bij ons te hebben. Wij Hobby Compleet de Duif is te vinden in hal 07.H054, 07.H050  Het kerkje is een Creatables LR 0254 en de klok is een Craftables CR 1234. Het stempeltje van Don & Daisy is ook nieuw. DDS 2012. De andere materialen zijn ook allemaal van Marianne Design. Ik wil het hier bij laten voor vandaag. Wens jullie nog een fijne zondag en wie weet tot op de KreaDoe.

Groetjes Hanny.

23 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten Hanny.... vind Daisy met het kerkje helemaal geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Succes op de KreaDoe.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hanny,
    2 hele MOOIE kerstkaartjes zijn dit en nu nog op tijd komen voor de Kerst ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer enig Hanny! Ben jij in Utrecht of pas je weer op de winkel???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    wat een gave en leuke stansen,nou ik sta te trappelen voor de beurs hoor:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny
    wat een leuke kaartjes weer .
    mooi deze nieuwe mallen en stempels.
    wens je veel succes op de crea doe .
    ik kom in iedergeval niet
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten het zijn echte beauyt's. Veel plezier op de Kreadoe. Groejtes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtige kaarten zijn dit geworden Hanny. Die kun je wel laten zien. Mooie kleuren en het papier is ook erg leuk van beide kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je weer 2 super leuke kaarten gemaakt Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beauties zijn het weer Hanny
    Heb jij de spullen van MD (Winnie) al?

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaartjes Hanny, ik hoop ze van de week in het echt te komen bewonderen;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig wat een leuke frisse demo kaarten!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje! Prachtig!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaarten Hanny, als je vrijdag op de beurs bent kom ik zeker even bij je langs. Het kerkje is wel een heel leuk malletje.

    Fijne avond,
    Groetjes The

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er weer erg leuk uit Hanny, en zoals het nu lijkt kom ik woensdag naar de Kreadoe en natuurlijk zoek ik jullie dan ook even op! Het klokje is zeker één van mijn favorieten, dus neem er maar genoeg van mee..

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Adorable cards Hanny, I love the gorgeous images and the great designs on both of your cards.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou je neemt prachtige kaarten mee, wat zijn die
    leuk met die mallen, vooral dat klokje.

    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kaarten Hanny.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo hanny,
    Wat een leuke demo-kaarten heb je weer gemaakt,ja de nieuwe mallen zijn weer erg leuk.
    ik wens je veel succes op de Krea Doe. Heel misschien dat ik er ook nog naar toe ga met m'n dochter, maar dat is nog niet zeker.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Hanny, Deine neuen Weihnachtskarten gefallen mir sehr.
    Liebe Grüsse,Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.