woensdag 3 oktober 2012

Een beetje boos.

Hallo allemaal. Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien van een tiener die erg boos kijkt. Het is een digi van de Scrapbook Stamp Society  Mad Music en getekend door Kyler Pinoli. Nu vind ik Mad een beetje zuur kijken maar dat doen tieners misschien ook wel.... ik weet het niet zo goed meer, het is alweer 19 jaar geleden dat we een tiener in huis hadden en onze kleinzoon is nog lang geen tiener. Ik heb er maar wat vrolijke labels van Marianne Design bij geplakt en een film strip van Tim Holtz. verder wat knoopjes en een stukje gaaskompres. Het design papier is van Basic Grey. Ik heb Mad gekleurd met de copic markers. Dames dit is mijn kaartje voor deze keer. Ik hoop dat jullie het toch nog een leuk kaartje vinden. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel erg leuk bedacht Hanny en je kaart is daardoor ontzettend mooi geworden, een stoere kaart!

    Fijne avond,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest lachen toen ik de kaart zag erg leuk en mooi gemaakt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij kijkt dan wel boos, maar de kaart is erg leuk met de labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor...ik herken wat!
    Maar het is een prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Ja inderdaad hij kijkt wel erg zuur nietwaar, maar ja misschien had hij net op z'n kop gehad ,of mocht hij niet meer naar buiten!!! Ja af en toe kijkt mijn kleinzoon ook wel eens zo hoor maar niet zo vaak gelukkig.
    Leuk kaartje hoor. Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem eigenlijk niet zo boos maar meer wat norsig kijken, dat doen tieners wel vaker als het ze niet naar de zon is. Geeft niet hoor, je kaartje is super.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is idd een aparte blik die hij heeft,
    maar wel een grappige stempel,
    en het kaartje is mooi geworden ☺

    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een schitterende kaart,heel mooi voor een jonge man Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoer boos kaartje geworden! Erg leuk gedaan Hanny!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is fabulous Hanny!!!

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei.... Hij kijkt wel boos!
    Maar het is wel een mooie kaart geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mad mag dan wel chagrijnig kijken je kaart is wel prachtig geworden!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja hoor puber trekken vaak zo'n smoel hahahaha ik ben er net uit en kan het weten, leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.