dinsdag 9 oktober 2012

Een mooie Fee.

Hallo allemaal op deze zonnige dag. Ik wil mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag wil ik jullie weer een kaart laten zien met een prachtige digi van de Scrapbook Stamp Society. Fairy Dust 0001, van Morgan Fitzsimons. Ik heb hier geen Design papier gebruikt, maar een achtergrond geembost en toen met de Panpastels bewerkt. Verder heb ik Creatables gebruikt LR 0192 en de LR 0226. Hoekmal van Joycraft. Bloemen en lint. Ik heb gekleurd met de Copic Markers. Hier wil ik het voor vandaag bij laten. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. hoi hanny
    een erg mooie kaart met die prachtige fee in zachte tinten,super!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige kaart Hanny!! Mooie digi ook!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww.... deze is geweldig!!! Mooie digi en supermooi ingekleurd en prachtig verwerkt in de kaart; kortom een toppertje!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een mooie digi en heel mooi ingekleurd. Leuke mooie kaart geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart en wat een mooie afbeelding!! Ook heel mooi gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een éénheid en wat bijzonder mooi, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een hele mooie fee.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww die is mooi zeg, en die kleur is helemaal
    super, echt een favo kaartje !

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.