dinsdag 23 oktober 2012

Een vrolijke kaart.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag een vrolijke kaart. Het is buiten nog heerlijk weer en dacht... ik moet nog maar even iets kleurigs laten zien. Je ziet nu veel herfst en kerstkleuren. Dit is een nieuwe digi van de Scrapbook Stamp Society getekend door Sherri Baldy en deze lieve zeemeermin heeft nog geen naam.... je kan haar een naam geven... ga naar de SSS facebook pagina en geef deze lieve zeemeermin  een naam en wie weet win jij deze mooie digi. O ja je moet je wel even aanmelden bij deze groep. Dit zijn gebruikte materialen. Nestalitie, Creatables, LR 0234. LR 0230. LR 0231 en de LR 032. Tekst stempel is ook van Marianne Design. Het spinnenweb achtige materiaal heb ik afgelopen zomer in Denemarken gekocht.  De zeemeermin heb ik gekleurd met de Copic Markers. en de Creatables bewerkt met mijn PanPastels. Verder nog wat glimmende  bloemetjes. Dit is het weer voor vandaag. Ik kom deze week nog twee keer iets posten ...voor het Marianne Design Challenge Blog en voor het blog van Don & Daisy. Wens iedereen nog een fijne dag en tot morgen.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleuren temidden van alle herfst en kerstkleuren Hanny! Heel vrolijk en natuurlijk weer supergaaf gemaakt! Oant moarn!

    Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Hanny. Schitterend gedaan. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke frisse kleuren tussen alle kerstkaarten door, hij is weer super Hanny!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldige kaart Hanny.
    ik vind hem super leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hanny
    wat een schatje van een digi en ga ook snel kijken op dat blog want ik vind je kaart supergaaf geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!
    Leuke afbeelding!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Hanny,
    Een schitterend kaartje! Leuke digi en dat bijpassend stansje met schelpen enn anker maken het tafereel compleet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Hanny,
    Het is weer een schattig kaartje, en zoals je zelf zegt, lekker fleurig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh Hanny,wat is dit een schitterende kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny,
    Het is inderdaad een VROLIJKE kaart en dat zeemeerminnetje met die grote ogen is ook al zo MOOI ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.