vrijdag 26 oktober 2012

Toch weer een herfstkaart.

Hallo allemaal.vandaag weer een kaart voor de Scrapbook Stamp Society met een prachtige digi van Sherri Baldy. Ik heb toch weer een herfstkaart gemaakt. Ik vind de herfst periode de mooiste tijd van het jaar, wat betreft de kleuren van bomen en struiken en heb dus van dit lieve meisje een zonnebloem meisje gemaakt.Ik heb Marianne Design en Noor Design mallen gebruikt. Vandaag even geen nummers.... ben een beetje moe van de Copic cursus die ik vandaag en morgen volg bij Hobby Compleet de Duif en die gegeven wordt door Diny Sprakel en Annie Fransen. Jeeeeeee wat kunnen die dames kleuren zeg!!! Maar ook ik heb vandaag mijn best gedaan om er iets van te maken.... maaaaaaar moet nog heel veel oefenen!
Dus laat ik het hier voor vandaag bij. Nog even bank hangen en dan heerlijk naar mijn bedje. Dromen van al de copics die ik vandaag in mijn handen heb gehad. Dames voor straks welterusten.

Groetjes Hanny.

10 opmerkingen:

  1. Je kaart is schitterend, leuk dat je de cursus volgt, zal wel heel inspirerend zijn. Ook morgen nog veel plezier en veel plezier met bankhangen. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaart is prachtig, schattig het zonnebloem-meisje,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Hanny.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er echt heel erg je best op gedaan op
    deze schitterende kaart met hele mooie kleuren
    en prachtige mallen die je gebruikt hebt.

    Een goed en gezellig weekend !
    Groetjesss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende herfstkaart Hanny, prachtig gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart geworden Hanny en veel plezier met je 2de copic dagje

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hanny
    wat een vrolijke kaart met schattige afbeelding,geweldig!!!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er goed geslaagd uit Hanny, het is een super vrolijke herfstkaart geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie en vrolijke kaart Hanny!

    Groetjes Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.