dinsdag 30 oktober 2012

Twee kerstkaarten.

Hallo allemaal, vandaag twee hele verschillende kerstkaarten, maar wel allemaal met de producten van Marianne Design. Voor de bovenste kaart heb ik de nieuwe Craftables klok gebruikt. CR 1234. Label CR 1212. Verder Creatables, LR 0235 en LR 0244. Design papier, PB 7039. Plaatje en tekst stempel zijn ook van Marianne Design. Bloemen en kant uit eigen voorraad.
Voor deze kaart heb ik de leuke uiltjes stempel van Eline gebruikt. EC 0140 en de EC 0142. Design papier, PB 7040. Creatables, LR 0189. Verder een Nestabilitie en plakparels. Ik heb gekleurd met de Copic Markers. Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

19 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny
    Twee heel verschillende kaarten maar beide super mooi en leuk om naar te kijken met al die mooie standjes erop
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee prachtige kerstkaarten Hanny, die vintage heeft mijn voorkeur.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kerstkaarten zelf kies ik het meest voor de vintage maar de uiltjes zijn ook erg in.
    Ik ga Vrijdag naar de creadoe dus hoop je nu een keertje te ontmoeten zou wel erg leuk zijn.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad heel verschillend maar wel allebei heel charmant.
    Tot in Utrecht

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten ik weet niet naar welke mijn voorkeur uitgaat vind ze alletwee erg mooi in zijn soort ook de twee kaarten in het eerdere bericht vind ik erg leuk geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaarten weer Hanny!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn dit weer schitterende kaarten Durvina.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De klok heeft een hoog heb-gehalte! Prachtige kaart heb je er mee gemaakt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SChitterend, wat heb je weer mooie kaarten gemaakt, vooral de eerste vind ik een beauty. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé Hanny, wat heb je er weer leuke kaarten van gemaakt! Supergaaf hoor! Ik schreef zondag dat ik morgen naar de Kreadoe zou maar helaas, ik kom niet. Mijn vriendin is ziek en zonder haar kom ik er niet... Veel succes in Utrecht en we treffen elkaar vast wel weer eens ergens anders. Tot blogs!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De bovenste kaart is supermooi. Heel leuk met de klok en vintage plaatje. De andere kaart is ook leuk gewotrden hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hanny, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Schitterend hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaarten zijn het geworden Hanny.

    Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt de smaak weer te pakken zo te zien, prachtige kaarten en bij de bovenste, wat een geweldige stansen gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie kerstkaarten!! Wat een mooie klok op de bovenste! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hanny, donderdag heb ik je kaarten kunnen bewonderen op de beurs, ik heb de klok, kerstboom en de kerst-tak nog gekocht nadat ik jouw kaarten zo mooi vond, nu nog gaan maken, maar dat lukt wel met jouw voorbeelden, toch?

    Groetjes van Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.