zondag 7 oktober 2012

Veel liefs van mij.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Hier dan mijn kaart die ik jullie gisteren heb beloofd. Ik heb dit leuke afdrukje gekregen van Diny Sprakel Creadin   Diny was vorige week voor een demo bij Hobby Compleet de Duif en heb van haar een paar leuke afdrukjes gekregen van de super mooie stempels van Saturated Canary. Deze materialen heb ik gebruikt. Design papier, Maja Design  Hoek Joy mal. Creatables LR 0157. LR 0192. LR 0249. De bloemen komen uit eigen voorraad. Stempel is van Marianne Design. Verder een stuk breed kant. Ik heb het afdrukje gekleurd met de Copic Markers. Dit is het weer voor deze zondagmiddag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke materialen en kleuren gebruikt,
    prachtige kaart.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje
    Hele mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi kaartje, wat heb je mooi ingekleurd, vooral het haar.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanna, Ik vind het een geweldig leuke kaart en stempel. Leuke kleuren heb je gebruikt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ein schöner Stempel,Eine zauberhafte Kombination von rosa und hellgrün. Alles zusammen, eine wunderbare Karte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, de stempel vind ik ook erg leuk. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je herfstblog toch mooi Hanny en je kaart is een roze droom!!!!!! Ook Don in de sneeuw vind ik super leuk, geeft weer een aanzetje om snel verder te gaan met de kerstkaarten!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goe gelukt weer Hanny en wat een bofkont dat je die van Diny kreeg.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful as always Hanny. I love the gorgeous image and the beautiful colours.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad een schitterend afdrukje.... maar jij hebt er een geweldig mooie kaart van gemaakt!!! Leuke kleurtjes en details!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Hanny,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart is het geworden!Het was natuurlijk ook erg gezellig zo met Dinie bij de Duif! Leuk om elkaar zo dan te ontmoeten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en de stempel is super leuk.

    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart!!! Prachtig gemaakt met een super leuke stempel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.