donderdag 8 november 2012

Challenge # 67 Marianne Design blog.

Hallo allemaal het is weer tijd voor de nieuwe challenge van het Marianne Design Challenge Blog Deze keer is het de beurt aan Thea om iets te bedenken en zij wil graag een langwerpige kerstkaart met materialen van Marianne Design zien. Dit heb ik er van gemaakt.

Gebruikte materialen.
Design papier, Winterworld, PK 9077.
Snoesje 3D plaatje, HM 0042.
Craftables, CR 1234, klok.
Creatables, LR 0126 ster krans,
                  LR 0182 en 0183 kerstballen.
                  LR 0244 hulsttak.
Verder twee strikjes en houten sterretjes.

Dames hebben jullie zin om mee te doen, kijk dan even voor de voorwaarden  op het Marianne Design Challenge Blog. Daar kan je ook al de andere kaarten van de DT leden bewonderen. Wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden Hanny

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Hanny en wat is die klok leuk hè ik heb hem al vaker voorbij zien komen maar zal hem eens op mijn cadeau lijstje zetten.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hanny dit is een prachtige kaart geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny
    Een erg gave kaart met die kerstballen en klok zo tezamen een erg leuke en mooie kaart
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww wat een geweldige stansen heb je gebruikt, prachtig van kleur en een super mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hanny, deze kaart ziet er supergaaf uit! Erg leuke details en toch niet heel erg druk! Ik zag jouw creatie ook al mooi tussen de anderen in staan. Inspiratie alom!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel mooi uit Hanny,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Hanny, mooi de klok en de ballen zo bij elkaar. Supers gedaan weer!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart Hanny en die klok is gaaf.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi Hanny, leuk met de klok in het midden van de stercirkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier kunt je geloof ik heel wat op kwijt, een prachtige kaart Hanny! Ik heb de klok nog niet gebruikt maar gaat binnenkort gebeuren.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat mooi, mooie mallen heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi,veel mallen zie ik, maar toch rustig, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat heb jij veel prachtige dingen gemaakt!
    Ik weet niet wat ik zie!
    Super geweldig!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Hanny. Heel mooi gemaakt Hanny. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.