dinsdag 27 november 2012

Even een paar snelle 5 in een uur kerstkaarten.



Hallo allemaal. Ik laat jullie vandaag een paar snelle kerstkaarten zien. Ik heb ze met PanPastels  en stempels gemaakt zo heb ik straks toch nog genoeg eigengemaakte kaarten. en ze zijn lekker snel klaar. Ik ga er straks nog een paar maken maar zal ze niet allemaal laten zien. Ze worden allemaal hetzelfde als deze. Morgen en overmorgen laat ik jullie nog weer twee uitgebreide kerstkaarten zien. Die ik voor het
Creatief met kaarten blog en het Don&Daisy blog heb gemaakt. Dus voor vandaag laat ik het hierbij en wens jullie nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Wauw wat een supermooie kaartjes.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het mogen dan snelle kaarten zijn ze zien er toch leuk uit. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Te gek Hanny maar ja..dan moet je wel die pannetjes hebben voor zo'n mooi resultaat!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook je snelle kaarten zijn leuk en zeker heel
    handig om in voorraad te hebben !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien snel gemaakt, maar wel heel erg leuk gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allemaal supermooi geworden, prachtig !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snel of niet Hanny ze zijn echt supermooi. Misschien moet ik dat dit jaar ook maar eens gaan doen. Komt anders niet goed hier.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zien er prachtig uit Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaarten, snel of niet snel, ze zijn erg mooi geworden. Schiet wel mooi op zo!

    En wat is jullie kleine Dean al weer een heerlijk mannetje aan het worden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig gemaakt Hanny, gaat je goed af het poetsen met de pan pastels! En wat weer een leuke foto van Dean op de glijbaan. Lekker stoer ventje!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het zijn misschien snelle kaarten maar absoluut niet minder mooi. Ik vind ze prachtig gworden. Groetjes, Amarisn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten erg leuk met di panpastels!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi weer gedaan Hanny. Ze zijn erg mooi.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hanny, heel mooi gedaan. Het blijft leuk om met de pannetjes te poetsen. Groet DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hanny,
    Geweldig die snelle kaarten, erg mooi.
    Maar ik heb de panpastels niet dus voor mij helaas geen snelle kaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.