zondag 4 november 2012

Kaarten die ik niet zo vaak maak.

Hallo allemaal, vandaag mijn laatste twee kaarten die ik voor de KreaDoe had gemaakt. Het zijn niet de leukste kaarten om te maken, maar met deze twee mooie Creatables van November LR 0252 kruis en de LR 0253 boek gaat het een stukje makkelijker. De blaadjes op de bovenste kaart zijn ook nieuw, LR 0255. De label komt uit de Creatables, LR 0240. Tekst stempel is ook van Marianne Design. De achterkant heb ik gemaakt met een embossingmal en bewerkt met PanPastels. Verder nog een kantje gebruikt.
Voor deze kaart heb ik nog een blaadje gebruikt van Creatables, LR 0192. De tekst heb ik van een sticker vel gehaald en verder heel rustig gehouden. Hier laat ik het voor vandaag bij. Wens jullie nog een fijne zondag en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Dit zijn echt niet de eenvoudigste kaarten maar helaas soms wel nodig en ze zijn mooi geworden Hanny.
    Jullie ook een fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Hanny.
    Helaas hebben we ze weleens nodig.

    Jammer dat ik je niet meer heb gezien, het was onze bedoeling om donderdag naar de kreadoe te komen maar toen hadden we een begrafenis.
    Dus zijn we gisteren naar de kreadoe geweest.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn inderdaad niet kaarten die je vaak ziet, maar toch horen ze ook bij de cirkel van het leven... Jij hebt er twee mooie stijlvolle kaarten van gemaakt! Jij ook een fijne zondag Hanny!

    Groetjes Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hanny
    het liefste maak je niet zulke kaarten maar ja soms heb je ze toch nodig en deze zijn wel heel stijlvol,dus erg mooi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg stijlvol en de bovenste vind ik prachtig met die gekleurde bladeren en de onderste hoe je die bloem daarin verwerkt hebt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 mooie kaarten Hanny.
    die kruis is wel heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak ze ook niet zoveel maar tja, soms heb je ze jammer genoeg nodig.
    Maar ik vind ze wel mooi geworden. Of kun je dat zo niet zeggen?
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele stijlvolle kaartjes Hanny,precies waar ze voor bedoeld zijn.
    Het zijn idd niet de leukste kaartje om te maken.

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schöne Karten mit den neuen Stanzern von MD. Liebe Grüsse , Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helaas zijn ook deze kaarten nodig, het zijn mooie stijlvolle kaartjes Hanny.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Hanny,
    Helaas hebben we zo nu en dan condoleance-kaartjes nodig. Je hebt 2 MOOIE voorbeelden gemaakt.
    Zelfgemaakte condoleance-kaartjes worden wel heel erg gewaardeerd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 Stunning cards Hanny, I love the cross.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt super mooie kaartjes gemaakt voor deze gelegenheid !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Hanny,
    Nee inderdaad nooit leuke kaarten om te maken ,maar ze horen wel bij het leven. En met deze mallen worden ze wel extra mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kaarten zijn ook nodig en ik vind dit wel een hele mooie!
    Mooie kleuren heb je er voor gebruikt.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.