zaterdag 3 november 2012

PanPastel kaart.

Hallo allemaal, moe maar voldaan zijn we weer terug van 3 dagen demo en workshop op de KreaDoe. Ik heb in deze 3 dagen heel wat blog volgers gesproken en dat is natuurlijk heel erg leuk om je volgers in levende lijve te ontmoeten. Dames het was me een waar genoegen. Nu de komende tijd even geen beurzen en kan ik me lekker bezighouden met andere dingen. Zo kan ik nu flink gaan oefenen met mijn Copics... en dan natuurlijk op de manier die ik van Diny Sprakel en Annie Fransen heb geleerd. Ook kan ik me uit gaan leven met mijn PanPastels. Heb op de KreaDoe nog een paar leuke stempel gekocht die daar heel geschikt voor zijn.  Dit is ook een PanPastel kaart en heb daar de mooie stempel van Docrafts ( home for christmas ) voor gebruikt. Verder Creatables, LR 0189. LR 0213. LR 0244. En ook nog drie kleine strikjes. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny, ik kan me heel goed voorstellen dat je moe maar ook heel voldaan weer blij bent dat je thuis bent. Vond het ook super leuk je weer even gezien te hebben (en je trotse man die kaartjes van je blog uitdeelde!). Deze kaart is ook weer een plaatje......jij kunt ook echt alles volgens mij dus jouw Willem mag terecht heel trots op je zijn!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vind ik deze gaafff!!! Super Hanny, schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was für wunderschöne Farben, das ist eine herrliche Karte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in het echt is deze kaart schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een mooi kaartje zeg!

    Mooi met die bloemen en de tekst zo op de kaart.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card and love the baubles.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel iets anders dan we van je gewend zijn Hanny maar ook weer supermooi! Leuk dat je een fijne beurs hebt gehad en nu weer wat tijd voor jezelf gaat krijgen. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hanny
    Zo leuk om te lezen wat je zoal op de kreadoe heb gedaan en nu weer wat rust om zelf je dingen te doen en je kaart ziet er erg mooi uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi kerstkaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond het ook gezellig om je gesproken te hebben! Altijd leuk om blogsters in het echie te ontmoeten:)
    Je kaart is prachtig, heel mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje met de pan pastel,leuke kleuren.
    En wat was het leuk op de beurs dat ik je ontmoet heb het is dan toch gelukt zie je wel.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn reisgenootje van vrijdag heeft ook panpastels gekocht in jullie stand. Wel heel erg leuk om te zien wat je daar mee kunt. Weer eens heel iets anders. Ook dit is een mooie kaart.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.