woensdag 28 november 2012

Stoere Daisy op haar snowboard.

Hallo allemaal, vandaag was het weer mijn beurt om een bijdrage te leveren voor het Don & Daisy blog. Ik heb dit keer voor stoere Daisy gekozen, ze zoeft heerlijk met haar snowboard de berg af. Ik heb een strook karton van 14 x 28 cm gebruikt en op 7 en 21 cm gerild. Het bandje om de kaart is 5 x 29 cm en gerild op 7 en 7.3 cm en op 21 en 21.3 cm Plak de achterkant vast met een stukje dubbelzijdig tape. Nu past het bandje precies om de kaart.


Dit zijn de gebruikte materialen.
3D plaatje, DDS 3208.
Design papier, is een oud blokje.
Creatables. LR 0126 sterrencirkel en dennentak. LR 0127 hulstblad en besjes. LR 0188 labels. LR 0121 poincetta. LR 0244 hulstakje.
Craftables. CR1229 ster.
Verder tekststempel en een plaksteentje.
Dit is het weer voor deze keer. Ik wens jullie nog een fijne dag.'

Groetjes Hanny.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Hanny,
    Maar goed dat er zo'n MOOIE wikkel om dit MOOIE kaartje zit anders is Daisy zo "gevlogen" ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Hanny !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Hanny, ik zag hem al voorbij komen op het snoesjesblog! Het is een prachtige creatie die je bedacht en gemaakt heb, zo leuk met de binnenkant en dit bandje, echt een cadeautje om zo'n kaart te ontvangen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny, das ist eine wunderschöne Winterkarte.
    Liebe Grüsse. Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gaaf kaartje heel mooi gedaan Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart, Daisy is zowel stoer als schattig, mooie wikkel om je kaart.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous Hanny and I love the design of your card.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.