dinsdag 6 november 2012

Twee kaarten voor de Scrapbook Stamp Society.

Hallo allemaal. vandaag wil ik jullie twee kaarten laten zien die ik al een tijdje geleden voor de SSS had gemaakt, maar nog niet aan jullie heb laten zien. Ik kan nog niet zo goed opgang komen na de KreaDoe. Ben wel weer bezig hoor.... maar de inspiratie is nog ver te zoeken. Ik heb op de KreaDoe nog wat leuke stempeltjes gekocht om te gebruiken bij mijn PanPastels. Maar deze liggen nog netjes te wachten voor gebruik. Ik hoop volgende week weer wat uitgerust te zijn en weer met volle kracht vooruit te kunnen. Hier wil ik het voor vandaag bij laten. Wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

16 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze Hanny en die strandvormpjes van MD doen het super bij de onderste! Kan me voorstellen dat je even bij moet tanken na die drukte maar het gaat vanzelf weer kriebelen en al helemaal met nieuwe spulletjes!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Hanny,
    Ben benieuwd wat je zal maken als je terug op gang komt. Deze twee kaartjes zijn nu al zo mooi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny, sehr schöne Stempel und wunderbare Farben. Zauberhafte Karten.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier precies zo Hanny, nog geen knutselmood.
    Te druk met andere dingen even

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes, vooral de onderste vind ik heel mooi, leuke stempel heb je daarop gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze schitterend!!! Leuk te combineren he met de pan pastels!! Die paarse heeft een groot wauw gehalte!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst maar eens goed uitrusten Hanny van de Kreadoe! De inspiratie komt wel weer, deze twee kaarten zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 prachtige kaarten heb je gemaakt Hanny.
    ik hoop dat je binnen kort je inspiratie terug hebt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee prachtige kaarten Hanny!
    Rust maar lekker uit na zulke drukke dagen. De hobby komt wel weer. Zelf ook drukke dagen achter de rug. Kreadoe, verjaardag, gisteren de keet weer opgeruimd en vandaag en morgen werken. Donderdag ga ik lekker aan de freubel.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze allebei weer schitterend. Liefs,Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Hanny. Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hello Hanny, both of these cards are awesome!!! I love them both.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hanny
    nou echt twee plaatjes van kaarten,ziet er erg mooi en lief uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten, deze had van jou nog niet gezien. Ik kan mijn energie ook niet terugvinden, ben tegen heug en meug toch aan de slag. Zou het liefst niets doen. Maar nog enkele flinke klussen en dan ga in mijn winterslaap doen.
    Rust uit als je de rust in je lijf daarvoor hebt. Groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.