zondag 25 november 2012

Vintage Santa.

Hallo allemaal. Op deze storm achtige zondag wil ik jullie een kaart laten zien, die ik gemaakt heb voor de Scrapbook Stamp Society. met een  prachtige digi van Sherri Baldy, Vintage Santa. Ik heb voor deze kaart verschillende mallen van Joy gebruikt. en een oud blokje papier.... dat moet toch ook een keer op. De tekststempel is ook een oudje maar doet het ook nog steeds goed. Verder heb ik verschillende lintjes gebruikt.
Ik doe met deze kaart ook mee aan de challenge Buttons and Bows van de SSS. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

21 opmerkingen:

  1. leuke kaart Hanny Leuke details, mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kerstkaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat kijkt Santa lief en deze kaart moet idd meedoen aan Buttons&Bows, leuk gedaan Hanny!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny,
    wat een mooie kaart is dat geworden, echt de kleuren zoals in de goeie ouwe tijd. De kaart doet mij verlangen naar de kerstdagen...
    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Schitterenddd weer Hanny.

    Fijne Zondag verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hanny
    een erg warme kerstkaart zowel door de kleuren als alle mooie details op je kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG KAARTJE, WAT EEN LEUKE KERSTMAN

    GROETJES JOLANDE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie vrolijke kerstkaart! Prachtige details en een een leuke kerstman! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heerlijke kerstkaart om naar te kijken, prachtig zoals je alles weer hebt samengevoegd! Leuke details en ja deze kerstman steelt de show!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kerstkaart Hanny, prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    De kerstman vind ik ook gaaf.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een leuke kaart zeg, die kerstman is
    wel echt super leuk !

    Fijne avond, grtjss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous Christmas Card. Loving Santa!

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk Hanny!!! Vind vooral je schotse ruit papier geweldig!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine zauberhafte Karte mit einem niedlichem Vintagestempel. Sie gefällt mir sehr.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte stoere kerstkaart ziet er erg leuk uit. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart heb je gemaakt. Dank je wel voor het mee doen met de wedstrijd op het blog van JoyCrafts.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.