vrijdag 7 december 2012

Even geen kerstkaart.

Hallo allemaal, vandaag even geen kerstkaart maar een kaart voor de Scrapbook Stamp Society,  met de super mooie digi van Morgan Fitzsimons (Fairy Dust 0002)  Ik ben flink aan het oefenen met mijn copics, maar het wil nog niet altijd zo als ik het wil. Verder heb ik verschillende mallen gebruikt en de bloemen komen uit eigen voorraad. Het Design papier komt allemaal uit verschillende blokjes. Zo kreeg ik toch de juiste kleuren bij elkaar. Zo dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.  

10 opmerkingen:

  1. mooi kaartje.
    morgen plaats ik ook weer eens een andere kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Hanny,zo mooi ingekleurd dat mooie afdrukje.
    Geweldig papier en details.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart is het geworden.
    leuke dig

    Gtt. Tinny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterende kaart Hanny.
    Ik heb nog getwijfeld om deze tepakken.
    Prachtige kleuren heb je gebruikt en ook mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow geweldige stempel is dit zeg, en een prachtig kaartje!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, echt heel iets anders, maar wat mooi Hanny! Prachtig al die details en allemaal zo goed op elkaar afgestemd...Supergaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw, prachtig, schitterende digi en super mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowww zeg wat een prachtige kaart, en deze kleuren
    zijn helemaal geweldig, super gedaan.
    Wat een te gekke foto's trouwens met je kleinzoon,
    zo leuk hoeveel plezier een kind in de sneeuw kan
    hebben, en oma ook, want die geniet er ook van !

    Fijne dagen, lieve grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Hanny, je hebt wel mooi ingekleurd hoor! Ik ben ook bijna aan het oefenen wordt ook wel tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.