donderdag 13 december 2012

Merry & Bright.

Hallo allemaal, ja hoor hier ben ik weer met een kerstkaart. Na deze nog 2 te gaan. Ik heb ze al klaar maar kan ze jullie nog niet laten zien. Ik moet nu nog 2 dagen op onze kleinzoon passen en ga in het weekend aan de slag met gewone kaarten. Na maanden kerstkaarten is het wel weer tijd voor iets anders. Deze digi is van Kim L. Pikin Gwin. zij tekent voor de Scrapbook Stamp Society.  Ik heb verschillende mallen gebruikt en bloemen uit eigen voorraad. Dames dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

11 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny


    Heel aparte kaart zo met die digi kerstman.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart gemaakt en plezier met je kleinkinderen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige Santa is dit Hanny!! Lekker genieten van het kleine manneke, de kaartjes komen wel weer!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje, mooie digi zeg.

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Hanny I love the beautiful image and the lovely colours.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kerstkaart en wat een mooie afbeelding!! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een schitterende kaart Hanny, prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Prachtige die ouwe kerstman. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.