maandag 3 december 2012

Hallo allemaal,  eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Gisteren een vintage kerstkaart gemaakt. Ik heb al heel wat kerstkaarten klaar maar nog niet een in de vintagestijl en die vind ik zelf heel mooi. Ik heb nog een paar weekjes wie weet komt er nog wat bij. Het Design papier is van Pion en is van vorig jaar. Maar ik blijf het mooi vinden. Verder heb ik verschillende Joy mallen gebruikt en een van Cheery Lynn, Marianne Design  en Magnolia. De tekst stempels zijn van Marianne Design. Verder heb een een breed stuk kant, bloemen en plakparels gebruikt. Dit is het dan weer voor vandaag. Zoek zo mijn hobbykamer maar weer op om nog wat kerstkaarten te maken. Ik wens jullie nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

24 opmerkingen:

  1. OOOH Hanny wat is dit prachtig! Alle stanzen komen zo mooi tot hun recht en dan dat schattige plaatje er tussen, super!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende vintage kaart Hanny, prachtig gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie zeg!! Heel erg mooi gedaan.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtkaart Hanny, jij bent ook al overstag gegaan voor de JOY/Noor mallen???

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi vintage kaartje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is je kaart geworden ik vind de kerstkaarten in vintage super ,ben er zelf ook mee bezig.
    Ook mijn kaarten zijn nog niet klaar volgend jaar toch maar eerder beginnen denk ik.

    Succes in je hobbykamer ik zal aan je denken want ik zit er ook.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny
    Het is op het blog gewoon extra genieten van allerlei prachtige kerstkaarten waaronder deze vintagekaart,geweldig mooi!!!
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende kaart hanny grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Hanny, ik heb echt even een paar minuutjes zitten te genieten van alle leuke details. Neem me zelf ook steeds voor om een vintagekaart te maken maar het komt er niet van. Maar met deze als voorbeeld gaat het vast een keer lukken.

    Fijne avond,
    liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende die stansen, wat een super effect geeft dat, weer een topper Hanny!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous card as always Hanny!

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig is je kerstkaart in vintage stijl

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je toch weer een schitterende kaart gemaakt Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart Hanny, de vintagestijl is zo mooi! En leuk zo met die verschillende stansen, heel mooi bedacht en uitgewerkt! Succes met je kerstkaarten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Hanny
    ik blijf het zeggen ik vind het een fenomeen, die vintage kaarten enm die van jou mag er zeker wezen!

    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wow Hanny, zit wel iets meer op dan die van mij. Ben je zeker wel lang mee bezig geweest, hij is prachtig! groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Hanny, ik blijf het mooi vinden de vintage stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een plaatje Hanny, zoals gewoonlijk!!!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een super mooie vintage kaart! Prachtig gemaakt en wat heb je mooie mallen gebruikt! Een geweldig geheel Hanny! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kaart Hanny, met die verschillende mallen die je gebruikt hebt is het heel chic geworden!
    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtige kaarten Hanny. Heel mooi gemaakt. Leuke details en plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is echt super mooi en hele prachtige
    details op te zien !

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.