vrijdag 7 december 2012

Lekker wandelen in de sneeuw.

 Hallo allemaal, even een paar foto's laten zien. Ik ben natuurlijk vanmorgen met onze kleinzoon Dean wezen wandelen in de sneeuw. Hij roept de hele dag..... sneeuw sneeuw.
 Mijn muts zakt over mijn ogen maar dat is helemaal niet erg hoor oma.
 lekker met mijn handen de sneeuw van de auto's vegen en lekker nat worden.
Zo zie ik eruit als ik klaar ben met de auto vegen. Nu maar snel naar huis....ik ben helemaal koud brrrrrrrrr.

Dit waren een paar foto's die ik echt even met jullie moest delen. Zo'n lief  klein mannetje die voor het eerst van zijn leven in de sneeuw loopt.... en het heerlijk vindt.

Nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

18 opmerkingen:

  1. Oh geweldig Hanny!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny,
    Dit is toch PUUR GENIETEN ☺☺☺.
    HEERLIJK toch zo'n klein manneke in de sneeuw.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOh Hanny dat is toch echt genieten!!!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige foto's Hanny, heerlijk zo lekker samen met je kleinzoon naar buiten.
    was hier ook altijd, en dan samen een sneeuwpop maken met wortel en hoed en sjaal, geweldig !!!
    geniet er maar lekker van !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Hanny, ik snap het helemaal, het is zo fijn om daar van te genieten!! En aan de foto's te zien doet hij het volop! Heerlijk hé, zo'n kleinzoon!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er schattig uit Hanny, heerlijk met zo'n hummeltje in de sneeuw. Geniet ervan hoor, bij ons dooit het gigantisch!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige foto's Hanny, heerlijk zo lekker samen met je kleinzoon naar buiten.Geniet ervan hoor, bij ons dooit het gigantisch!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig.....Veel plezier nog, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto's, lekker genieten. Hier heeft zoonlief met de klas een hele grote sneeuwpop gemaakt bij het buitenspelen, hij zit in groep 1. Dus toen we hem ophaalden moest ik eerst de sneeuwpop bekijken. "kom, mem, kijken" Hahahaha, en zijn handschoenen zaten in zijn jaszak maar dat wist hij niet (meer) en had het dus met blote handen gedaan. De bikkel!

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's Hanny....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's Hanny, daar moet je zeker van genieten. Dat doe ik ook van dit weer. Lekker lopend de boodschappen doen, geen straf!

    Fijn weekend!
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Hanny

    Mooie fotoos van Dean in de sneeuw.
    Hier is alles groen inmiddels weer en vanmorgen lag er maar een dun laagje sneeuw dus wij hebben zeer weinig gehad.
    Middags was het hier al weg.
    Maar is een mooi gezicht en leuk voor kinderen.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lekker manneke Hanny, geniet ervan

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kereltje Hanny, wie geniet er nu het meest?
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ooooooo, wat een schitterend mannetje, heerlijk toch om hem zo te zien genieten.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Hanny,

    Wat ziet dat er lief uit zeg en wat leuk dat OMA zo geniet.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk Hannie het kereltje in de sneeuw! Genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.