dinsdag 1 januari 2013

Vrolijk kaartje.

Hallo Allemaal. Als eerst wil ik jullie een gezond en creatief 2013 toewensen. En dit is mijn eerste kaartje voor het nieuwe jaar op mijn blog. Gisteren was ik weer aan de beurt  om een kaart te maken voor het Snoesjes blog. en heb een vrolijk kinderkaartje gemaakt.


Materialen.
Pretty papers bloc Summerfun PK 9073.
en Eline's Brights PB 7018.
Snoesjes stempel, HM 9438.
Letter stempel, EC 0122.
Label stempel, CS 0847.
Tekst stempel, CS 0844.
Creatables, LR 0158. vlinders.
Nestabilitie rond.
Gaas kompres. 
Knoopjes.
Plakparels.

Dames dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

15 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ik wil wel op het feestje komen want dit ziet er zo super gezellig uit!! Een gelukkig, gezond en creatief 2013 Hanny en dat we maar weer vaak iets moois mogen bewonderen op je blog!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie start van het nieuwe jaar. Zo'n leuke, vrolijke kaart.
    Ik wens jou ook een gelukkig en gezond, maar bovenal creatief 2013 toe!

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n vrolijk kaartje aan het begin van het nieuwe jaar, super leuk en ook jou en je familie wil ik alle goeds toewensen in 2013!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zeker vrolijk, zo leukkk je kaart !

    Voor jullie ook het allerbeste en alle goeds
    voor 2013 !

    Een heel creatief jaar gewenst :)
    Lieve groetjes van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk vrolijk kaartje in het Nieuwe jaar.
    Tevens wil ik jullie een Gezond,Gelukkig en Creatief 2013 wensen.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card and beautiful image and colours.

    Hugs
    Linda xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super vrolijk kaartje is dit zeg!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een vrolijk begin dit kaartje!Jij en je gezin ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hanny,
    Wat een MOOI begin van 2013 en ik neem je uitnodiging graag aan.....hihihi.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hanny, Das ist eine wirklich schöne,fröhliche Karte.Die Snoesjes sind so lustig.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wat een heerlijk vrolijke verjaardags kaart is dat!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hanny, ik wens je een mooi, liefdevol en creatief jaar, leuk, vrolijk kaartje heb je gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super lief en mooie kaart Hanny.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hanny, een heel gelukkig, gezond en creatief 2013 gewenst....
    Het begin is al weer helemaal geweldig!!! Erg vrolijke kleurtjes; super!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.