woensdag 16 januari 2013

Mannenkaart.


Hallo allemaal, vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor het Papicolor blog heb gemaakt. Ik heb dit keer een mannenkaart gemaakt. En heb hier het prachtige Pion papier voor gebruikt ( for father) Het is geen nieuw papier maar voor een mannenkaart is het prachtig. Er staan allemaal, labels, post cards en andere leuke afbeeldingen op. Ik heb verschillende afbeeldingen uitgesneden en op de kaart verwerkt. De dubbele kaart is 14.5x14.5 cm en komt uit Kaartkarton Original kleur 30. Hagelwit.  de auto en de klok zijn ook gestempeld op Hagelwit. Knip de klok uit en bewerk het karton om de auto met de paper distresser en zo ook al het design papier. Sla vier Eylets bij de auto in het karton en knoop daar twee stukjes touw in, sla ook een eylet ik de label en knoop daar ook een stukje touw aan. Maak nu het kettinkje met ringetjes vast aan de klok en het touw. De stempel van de auto is van. "De Stempelwinkel" De Poststempel is van "Crafty Individuels" Tekststempel  van "Marianne Design" en weet helaas niet waar de klok wegkomt. Plak alles op de kaart  en als laatst zet je de film strip van Tim Holtz. vast op je kaart.

                                                    Papicolor karton nummer 30 Hagelwit.

Ik wil iedereen bedanken voor het bezoekje en de leuke reacties die jullie elke keer weer achterlaten, deze lees ze altijd met plezier. Verder wens ik iedereen nog een fijne dag.
Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje,vind het altijd moeilijk een mannenkaart.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie mannenkaart Hanny, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke mannenkaart heb je gemaakt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hanny, het kaartje is weer schitterend! Een hele mooie stijlvolle mannenkaart, lekker veel details dus veel te ontdekken! Supergaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mannenkaart Hanny, schitterend!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan jij goed mannen kaarten maken, jeetje deze
    vind ik wel heel erg mooi zeg.
    Leuke details, prachtig :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een STOERE mannenkaart Hanny.....heel MOOI gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart is dit geworden!

    Heel mooi!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige mannenkaart Hanny. Groeten Trijntjwe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card for a man Hanny.

    Hugs
    Linda xxx

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Die is weer super mooi Hanny.

    Fijne Avond verder.

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.