maandag 20 januari 2014

Challenge op het Amerikaanse My-Besties-blog


Hallo allemaal, we zijn weer terug van 2 gezellige dagen beurs in Bleiswijk. Zaterdag was het gezellig druk Zondag viel het wel wat tegen  De volgende beurs  voor Hobby Compleet de Duif is in Gorinchem en is op 31 jan t/m 2 febr. Zo en nu gaan we weer over tot de order van de dag en vandaag  dan een kaart voor het Amerikaanse My-Besties-blog en de opdracht is

                                                       ~ Fancy Folds (more than 2) ~
                                                                   or anything goes with a Bestie

Dit heb ik er van gemaakt. Ik heb allemaal verschillende mallen gebruikt  en deze bewerkt met Distress ink. Dit leuke meisje met haar hondje kan je HIER vinden. Ik heb dit keer gekleurd met Copic markers. De bloemen komen uit eigen voorraad.
Hebben jullie zin om mee te doen kijk dan even op het My-Besties Blog  Hier staan ook de kaarten van de andere DT leden. Ik wens iedereen voor vandaag nog een fijne dag.

                                                       

17 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart, ik ben weg van de kleuren en wat heb je schitterende mallen erop verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartje met super mooie afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Hanny, gave kleurtjes en super details!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Hanny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje geworden Hanny.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt wowkaartje en wat mooi gemaakt met de leuke afbeelding en je hebt super creabeaspulletjes eraan toegevoegd!:-) maar wat is er gevouwen aan je kaartje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hanny,
    Het is weer een super kaartje.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Hanny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart zeg in hele mooie kleuren ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een beauty van een kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een super kaartje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie kaart met mooie details. mooie mallen heb je ook gebruikt en wat een prachtige kleuren! Super! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke blauwe kaart Hanny op Bleu Monday! Nou ja zeg, wie heeft die kreet weer bedacht. Ik heb er in ieder geval geen last van, want het is mijn vrije dag.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh what an adorable card - so wonderful colored and all the other details makes a fantastic look !
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I want to get as follower to your blog but they let me not !!!!!
    Love greetings Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.