donderdag 23 januari 2014

Speciaal voor jou.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag laat ik jullie weer een Besties kaart zien en deze heb ik gemaakt voor de Scrapbook Stamp Society Deze leuke Besties is te koop bij Hobby Compleet de Duif  en heb haar ingekleurd met Pan-Pastels. Ik heb een achtergrond stempel van Joy-Crafts  en de tekst stempel is van Marianne Design gebruikt en verder verschillende soorten snijmallen. De bloemen en het stukje gaaskompres komen uit eigen voorraad. Dit is het weer voor vandaag en wens iedereen nog een fijne dag.


                                                                       

13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart Hanny, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer zo'n leuke digi en super kaartje Hanny!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, en wat een heldere kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi weer Hanny...mooi van kleur ook.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny,
    Een schitterende kaart. Mooie kleur combi gebruikt en Bestie prachtig ingekleurd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Hanny!! Leuk afdrukje ook!
    groetjes,
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Hanny, leuk in rood-wit-blauw

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous Hanny. Love it.
    Enjoy the rest of your evening.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje is dit weer Hanny! Erg mooi....

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.