maandag 17 februari 2014

Cadeau envelop.

Hallo allemaal, ik heb een cadeau envelop gemaakt voor het blog Creatief met papier ( Papicolor blog) en zo heb ik de envelop gemaakt. De enveloppe heb ik uit de Cricut gehaald en heb daarvoor de Anjerwit 03 gebruikt.  Stans uit anjerwit  het grote vierkant en de kleine envelopjes en bewerk ze met Distress ink. De bloemen en het kleine vierkant stans je uit Crème 27  Stans uit Nootbruin 39 de andere twee elementen. Plak het plaatje ook op nootbruin en snij uit met een klein randje. Stans de takjes uit Papideco-antica- bladgroen. Lijm alles op de envelop en werk af met tekst stempels. Je envelop is klaar.
Dit is het weer voor vandaag. ik wil jullie bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

                                                                 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo je envelop te maken Hanny! En dan nog heel mooi uitgevoerd met alle malletjes, kleurtjes en het plaatje! Een mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je gave stansen gebruikt, super ziet het er weer uit!!! Ben je aankomend weekend ook op de beurs?

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is mooi geworden Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zeg, maakt het net weer iets leuker om zo geld te geven.
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit geweldig mooi gemaakt Hanny, ik vind hem schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje hij is weer helemaal top! en super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.