dinsdag 4 februari 2014

Challenge 97 Marianne Design Challenge blog


Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen en dan nu eindelijk mijn cadeau envelop voor het Marianne Design Challenge blog. Thea heeft deze challenge bedacht en dit heb ik er van gemaakt.Ik heb oude en nieuwe mallen met elkaar gecombineerd en de stempel van het leuke snoesje is van februari. Hier wil ik het voor vandaag bij laten. Wens iedereen nog een fijne avond.

                                                                     

7 opmerkingen:

  1. sjieke kaart Hanny, Mooi gemaakt!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Hanny!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende cadeau envelop Hanny, heel mooi en stijlvol!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige envelop Hanny,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.