woensdag 19 februari 2014

Dames en herenkaart.


Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Deze keer twee kaarten die ik jullie wil laten zien. Ik kwam er achter dat er nog wat kaarten zijn die ik jullie nog niet heb laten zien. Ik heb het de laatste tijd erg druk en kaartjes plaatsen schiet er dan gewoon bij in. Ik ben wel kaarten aan het maken voor de beurs maar vergeet ze gewoon om ze hier te plaatsen. Maar hier zijn er dan twee. Ik heb weer allemaal mallen en stempels  gebruikt van Marianne Design en het papier is van Papicolor. Hier laat ik het voor vandaag bij ik zal jullie de komende dagen ook de andere kaarten laten zien.

Wens iedereen nog een fijne dag.

                                                             

12 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    Het zijn weer geweldig mooie kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo dit ziet er superieur en gaaf uit met die mooie mallen!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, mooie kaarten heb je gemaakt

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke kaartjes Hanny..top!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes Hanny, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk Hanny, dat rood en wit op de dameskaart springt echt in het oog! Gaan Thea en ik je zaterdag zien in Hardenberg??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Hanny!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Чудесные и очень красивые открытки!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hannie. Wat prachtige kaarten. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.