zaterdag 8 februari 2014

Wat is ze toch lief.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen.Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor het Snoesjes blog heb gemaakt. Deze materialen heb ik gebruikt.

                                                                    stempel: HM9463
sentiment: clearstamp CS0885
creatables: hearts, french lantern LR0159, LR0296
cratfables: ivy corner CR1253
                                               
Dit is het weer voor vandaag, ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

                                                                 

11 opmerkingen:

  1. Schattig plaatje op een schattige kaart Hanny!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie mooi gekleurd!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hanny
    wat een lieve huwelijkskaart met dit verliefde stelletje, ziet er lief en feestelijk uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, wat heb je deze stempel mooi ingekleurd, keurig. je hebt hem mooi afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hanny, wat een prachtige snoesjeskaart.. erg mooi gedaan.. mooie kleurencombo .. en prachtig gekleurd.. een schitterende bijdrage...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooi kaartje Hanny, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart , schitterend gedaan en ik vind hem weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart, zo mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Hanny,
    Een schattig kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.