maandag 17 maart 2014

Babykaart.

Hallo allemaal, hier ben ik dan weer met een kaart. Een klant op de Knotsgekke kaartendagen vond het jammer dat ik zo weinig post de laatsten tijd. Ik was het helemaal met haar eens.... maar er zijn de laatste tijd zoveel dingen die op mijn pad komen dat een kaart posten er weleens bij in schiet. Ik ben nu anderhalve week vrij en zal proberen weer wat leuke kaarten te posten en daar begin ik vandaag mee. Deze kaart heb ik gemaakt voor het Amerikaanse Besties blog. De opdracht deze keer is een Baby of Kinderkaart. Ik heb een babykaart gemaakt en heb daar de nieuwe Marianne Design mallen voor gebruikt. Het jongetje op de maan kan je HIER vinden. Hebben jullie zin om mee te doen kijk dan even op het Amerikaanse Besties blog. Ook kan je daar de kaarten van de andere DT leden bewonderen. Wens ik jullie voor vandaag nog een fijne dag.


11 opmerkingen:

  1. Super gaaf kaartje geworden Hanny...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik het ook helemaal mee eens dus ik kijk al uit naar je volgende super leuke creatie Hanny, dit is alvast weer een toppertje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super leuke kaart Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke en schattige kaart Hanny, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hanny,
    Wat een lieverd dit kaartje. Ja de babymallen zijn weer super.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje en zo cute! Echt een lieffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig lief kaartje,en die schoentjes geweldig.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en lieve kaart Hanny, erg mooi gemaakt. En wat een geweldige mallen, je hebt ze leuk toegepast. Het blauw is echt schitterend, top gedaan hoor.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.