zondag 23 maart 2014

Babykaart.

Hallo allemaal, vandaag een babykaart gemaakt. Ik ga lekker de afgelopen dagen...al verschillende kaarten gemaakt voor beurs in Venray en heb natuurlijk de nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt. Ook heb ik er een paar oudjes in verwerkt die nu weer mooi van pas komen. Vrijdag-zaterdag en zondag staan we op de hobbybeurs in Venray. Ik zal mijn nieuwe kaarten meenemen... maar natuurlijk ook de kaarten die ik een tijdje geleden heb gemaakt. De materialen zijn te koop bij Hobbycompleet de Duif. Hier wil ik het voor vandaag weer bij laten. wens iedereen nog een fijne dag.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,

    Wat een lieve kaart is dit en ik heb nog effe gekeken op je blog maar ik zag dat ik veel mooie creaties gemist had maar bij deze heb ik ze allemaal bekeken en wat zijn jou kaarten prachtig.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOUW this is so cute Hanny, I love the soft pastel look on it, so cute and beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat is je kaart schitterend Hanny, ik vind hem prachtig. Zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een schitterende kaart!
    Geweldig!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige baby kaart!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Hanny, die nieuwe babymallen zijn erg leuk.
    Succes weer op de beurs in Venray,Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.