zaterdag 22 maart 2014

Pasteltinten.

Hallo allemaal, vandaag heerlijk aan de freubel geweest en dus tijd voor een post op mijn blog. Ik heb het mooie hart van Marianne Design gebruikt "Creatables LR 0299" en met pastel kleuren gewerkt. Verder heb ik Creatable LR 0192 en de LR 0157 gebruikt "takjes" De bloem is een Collectable Col 1323, ik heb alles met een beetje Distress inkt bewerkt. Het Designpapier en het plaatje zijn ook van Marianne Design. De materialen zijn te koop bij Hobbycompleet de Duif  Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.



14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, en super mooie zachte kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje geworden Hanny...blijft toch mooi die harten mal...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Hanny mooie kleuren!!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje weer,erg mooi met de zachte kleurtjes.
    Fijn weekend en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Hanny... prachtig die zachte tinten!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Hanny!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een beauty van een kaart Hanny, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty Hannie, hij is erg mooi! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend mooi vind ik dit Hannie, het is een heel lief romantisch kaartje geworden, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.