zondag 9 maart 2014

Stoer jongens kaartje.

Hallo allemaal, hier weer een kaartje van mij. Deze keer heb ik een jongenskaart gemaakt en ben heerlijk aan het rommelen geweest met de nieuwe Marianne Design mallen met dit als resultaat. Ik heb er niet zoveel opgepropt zodat de mallen goed uitkomen. Zo heb ik de kaart gemaakt. Snijd uit Hagelwit (03) een dubbelekaart van 14.5x14.5 cm en een vierkant van 14x14 cm uit Nachtblauw (41) en een van 13.5x13.5 cm uit IJsblauw (42) Stans uit hagelwit het treintje de bovenkant van de schoentjes het cijfer 1 en het labeltje. Stans uit nachtblauw de onderkant van de schoentjes. Beinkt alles met Distress ink (chipped sapphire) Lijm het plaatje op nachtblauw en snijd uit met een klein randje. Zet een tekst stempel op het label en op het kleine karretje.Rijg een smal lintje door het label en lijm deze met het brede lint aan de achterkant van het ijsblauwe vierkant. Ik heb in de schoentjes vetertjes gemaakt. Lijm alle onderdelen op je kaart en werk af met een poststempel en als laatst een grote strik gelijmd. Dit is het weer voor vandaag. Ik wens iedereen nog een hele fijne dag.O, ja... dit kaartje zal ook op de Facbook pagina van Hobbycompleet de Duif te zien zijn.

                                                           

13 opmerkingen:

  1. een stoer jongenskaartje Hanny en dat treintje is echt super.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél leuk gemaakt Hanny, grappig dat je er echt een "postkaart" van hebt gemaakt door die stempels te gebruiken. Het plaatje is ook zo'n lieffie, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leukertje geworden Hanny...die schoentjes zijn leuk.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig kaartje Hanny!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke babykaart Hanny, ik vind hem geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your layout Hanny. Such a beautiful baby and the train is fabulous.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gossie hanny wat een superlieve en stoere jongenskaart met die leuke mallen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het weer een schattige kaart, Hanny.
    Ook deze mallen zijn weer erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dot van een kaart.... de mallen zijn niet aan te slepen hihi...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hierbij wil ik je bedanken, voor het jarenlang volgen van mijn blog en de lieve reacties!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schatje Hanny! leuk je weer even gesproken te hebben:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.