maandag 3 maart 2014

Twee Vintage kaarten.


Hallo allemaal, hier zijn eindelijk weer twee kaarten van mij. Ik heb ze en tijdje geleden al gemaakt maar heb ze hier nog niet laten zien. Door de drukke werkzaam heden vergeet ik hier wel eens wat te plaatsen. Ik heb nu 1 1/2 week vrij en vertrekken dan weer naar Den Bosch voor de Knots Gekke Kaartendagen. Dus hoop ik de komende dagen weer wat kaarten te maken en die hier te plaatsen. Ook reageer is niet veel op jullie mooie kaarten..... maar zal mijn best doen ook dat weer op te pakken. Nu even iets over de kaarten, zoals jullie kunnen zien heeft het een hoog Marianne Design gehalte..... ik blijf de materialen heel erg mooi vinden en werk er ook heel graag mee. De mallen zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif. Hier wil ik het weer bij laten, wens iedereen nog een fijne dag.

                                                                       

16 opmerkingen:

  1. hoi hanny
    ja er zitten maar 24 uur in een dag maar je kaarten zijn wel heel erg mooi en speciaal
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes weer en inderdaad de M d mallen zijn en blijven altijd fijn om mee te werken.
    Succes weer op de beurs,misschien zien we elkaar weer.
    En een fijne vakantie,geniet er van.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Hanny! Erg mooi al deze prachtige mallen bij elkaar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allebei weer prachtige kaartjes.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn weer schitterend Hanny, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny,
    Dat ziet er weer prachtig uit!
    Leuk dat ik je even op de beurs zag!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaarten, ook zo mooi van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou je kaarten zien er geweldig uit en vind het erg knap hoe je zo vintagekaart maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaarten heb je gemaakt!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hanny!!

    Mooi zijn je kaarten met MD spulletjes ( alsof we niet weten dat je daar graag mee werkt hihi!!). Wat was het gezellig jou en Willem weer even te zien/spreken in Hardenberg. Fijn dat je nu even rust hebt voor het volgende evenement begint maar daar zul je ongetwijfeld ook weer heel veel bekende koppies zien, veel succes en plezier!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaarten Hanny!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.