maandag 14 april 2014

Challenge bij My-Besties.

Hallo allemaal, vandaag mijn kaart voor het Amerikaanse Besties Challenge blog. Dit keer is de opdracht ALLES MAG en dat was niet zo moeilijk. Ik heb dit keer eens een andere kleur gebruikt dan dat jullie van mij gewend zijn.... maar vind hem wel leuk al zeg ik het zelf. Ik heb verschillende merken stansen gebruikt en de bloemen komen uit mijn eigen voorraad. ik heb gekleurd met Copic markers. Dit is het weer voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. hoi hanny
    een erg leuke en vrolijke kaart in deze kleuren en gaaf zo die bloementoefjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful Hanny. Love the gorgeous Bestie and design.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart en mooi bewerkt Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Hanny,
    Hij is schitterend en de kleur is lekker vrolijk en past heel goed bij het voorjaar en Pasen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Hanny..... prachtige kleuren en weer schitterend afgewerkt; toppie!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hanny, dit is ook weer zo'n beauty, ik hou van de heerlijk vrolijke kleuren en hij is net als altijd geweldig! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaart! echt super vrolijk gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk met deze kleurtjes,heel mooi kaartje.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card Hannie, Thankyou for joining us at My Besties Aussie Challenge :-)
    DT Deni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Hanny, leuk afdrukje heb je gebruikt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van My Besties Aussie.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een prachtig kaartje.
    Dank je wel voor je bijdrage aan My Besties Aussie.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.