vrijdag 18 april 2014

Dikke kus.

Hallo allemaal. vandaag een kaart die ik al een poosje klaar had. Ik heb deze voor het Creatief met kaarten blog "Papicolor" gemaakt. Ik heb al een hele poos deze plaatjes van Marjoleine in huis en heb er nog niets mee gedaan. Dus vandaar een hele andere kaart. Zo heb ik de kaart gemaakt. Snijd uit Hagelwit (30) een dubbele kaart van 14,5x14,5 cm, snijd een vierkant van 14x14cm uit Recyclet kraft bruin en een vierkant van 13x13cm uit hagelwit. Bewerkt het hagelwitte vierkant met een mask en distress inkt. De bloemen zijn op een strook recyclet kraft bruin en op een strook Bloesem (34)   geplakt. Het labeltje komt ook uit recyclet kraft bruin en een stukje bloesem. Stans de vlinder ook uit recyclet kraft bruin.en bewerk deze met embossingpoeder. Maak de twee vierkanten oud met een distresser. Plak alles op de kaart en werk af met een strikje en plakparels. Je kaart is klaar. Wens iedereen nog een fijne dag.


Groetjes Hanny.

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi achtergrondje en kaart Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart Hanny, mooie achtergrond

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje super mooi hoe je alles gecombineerd hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een pracht van een kaart en erg leuk met die bloemen in die vakjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart Hanny, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer heel mooi uit!
    Fijne Pasen en groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel goed uit en fijne paasdagen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.