donderdag 24 april 2014

Getrouwd

Hallo allemaal, vandaag heb ik een trouwkaart voor jullie....weet nog niet aan wie ik hem moet sturen.... maar in mijn voorraad bak past hij altijd bij. Ik heb natuurlijk weer allemaal mallen van Marianne design gebruikt en deze zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif.

                                                              Dit zijn de gebruikte mallen.

                                                  Creatables, LR 0192 - LR 0239 - LR 0299.
                                                  Collectables, Col 1323.

       Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.

                                                         

8 opmerkingen:

  1. This is so beautiful Hanny. Love the image and gorgeous dies not to mention the lovely design.
    Have a lovely day.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zag 'm op facebook.... hij is écht geweldig Hanny!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Woooow, wat een superleuke kaart, een geweldig idee met die zwanen er voor..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuke kaart met mooie mallen.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Hanny, mooi de zwanen bij dit hart gebruiken!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Hanny, wat heb je een ontzettend mooie kaart gemaakt. Alles is tot in de puntjes afgewerkt, súper! Fijn weekend, lieve groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.