dinsdag 8 april 2014

Jongenskaart.


Hallo allemaal, jullie hebben dit kaartje nog van me tegoed, ik heb deze gemaakt voor het Snoesjes blog en deze materialen heb ik gebruikt.
                                                                 knipvel: 3DHM035
design paper: pretty papers bloc All for the men PK9091
craftables: CR1262 (trellis flowers), CR1263 (trellis panel)
creatables: LR0205 (fence), LR0259 (tuinbank hout), LR0260 (kruiwagen en gieter), LR0261 (buxusboom en vlinder), LR0296 (french lantern)
collectables: COL1325 (banners with text)

Dit weekend ga ik voor de laatste keer naar de beurs en ben dan vrij tot half augustus. Ik zal dan weer wat meer tijd hebben en zal dan ook weer meer reacties achterlaten op jullie blogs. Ik ben jullie niet vergeten.... maar de laatste maanden ben ik erg druk geweest.

Dit is het weer voor vandaag, ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.




11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg je heb zulke leuke details gebruikt.
    De snoesjes blijven leuk.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart!

    Ze blijven leuk de Snoesjes.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hanny
    een erg leuke jongenskaart met al die mooie stansen en dan ook nog binnenin bewerkt,TOP!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een stoere jongenskaart Hanny heel leuk geworden!

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje geworden Hanny, echte stoere mannenkaart...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige kaart Hanny. Nog even volhouden en dan genieten van welverdiende vrije tijd!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende Kaart Hanny.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is fabulous Hanny. Love the image and your embellishments are wonderful. A great design.
    Have a lovely week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi, vrolijk kaartje Hanny. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart Hanny, wat heb je dat leuk gedaan! Geweldig al die mooie mallen die je hebt gebruikt...je hebt er echt iets moois van gemaakt, heel leuk en vrolijk.
    Groetjes en nog een fijne week, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.