dinsdag 22 april 2014

Stoer jongetje.

Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag een kaart die ik voor het Snoesjes blog heb gemaakt. Dus zijn het weer allemaal materialen van Marianne Design.
                                                                   knipvel: 3DHM014
design paper: pretty papers bloc Eline's Hello Sweet baby PB7041
creratables: LR0305 (feet), LR0307 (rattle), LR0308 (train)
collectables: COL1315 (tab with text UK), COL1350 (alfabet)
clearstamp: CS0891
 Dit is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

                                                                           

7 opmerkingen:

  1. 0 wat een snoepie dat is een hele leuke kaart Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Hanny, ik vind hem geweldig. Een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Hanny, alles klopt aan dit enige kaartje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schat van een geboortekaartje Hanny, dat heb je moi gemaakt, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje leuk met de standjes van M D.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er erg lief en mooi uit met die gave standjes
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.