donderdag 17 april 2014

Ze leefden nog lang en gelukkig.

Hallo allemaal, ik heb mooie nieuwe scrapvellen van Papicolor ontvangen en heb deze kaart gemaakt voor het Creatief met papier blog  Zo heb ik de kaart gemaakt. Snijd uit een anjerwit kaartkarton (03) een vierkante kaart van 14x14 cm, snijd uit 298864 scrapvel barok fijn kleur 2 zilvergrijs een vierkant van 13.5x13.5 cm en stans de rand met een nieuwe mal van Marianne Design. Stans uit anjerwit en 298866 scrapvel swirl kleur 2 zilvergrijs het vierkant van Marianne Design en twee takjes. Stans de ander onderdelen uit anjerwit kaartkarton (03) bloesem kaartkarton (34)  zilvergrijs kaartkarton (02) Plak alles op de kaart en werk de bloemen af met een plakparel. Dit is weer mijn bijdrage voor deze keer en wens iedereen nog een fijne dag.

                                                               Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. wat een beauty Hanny:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hanny
    wat een mooie vintagekaart en zeker komt dat door de kleurencombi!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie elegante kaart Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi kaartje,prachtig is dat papicolor papier.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Hanny, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart, mooi het roze accent van de bloemen

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.