donderdag 29 mei 2014

Vakantie kaart.

Hallo allemaal, vandaag een kaart die ik heb gemaakt voor het creatief met papier blog Het is een vakantie kaart geworden. Toen ik deze kaart zat te maken was het stralend weer en dacht heerlijk vakantie.... maar nu ik hem op mijn blog post ben ik toch blij dat ik lekker in mijn eigen huisje zit.... het is 14 graden hier ik Friesland... brrrrr. maar ik hoop dat het nog wel weer wat warmer word......  Zo en dan nu maar even over hoe ik de kaart heb gemaakt. Snijd een dubbele kaart van 14.5x14.5 cm uit anjerwit (03) en een vierkant van 14x14 cm uit karton recycled bruin bewerk het vierkant met een bubbel mask en distress ink. Zoek een plaatje met een leuke landenkaart. Plak het kraft karton en het landenkaartje een beetje schijn op je dubbelekaart. Stans uit anjerwit, de auto, vliegtuigen, big-ben en het label. Uit  karton recycled bruin de berg en uit karton recycled grijs de twee labels en uit donkerbruin (38) de film strip.Bewerk alles met distress ink en zet de tekst met donkerbruine inkt. Plak alles op je kaart.... en verstuur hem naar iemand die op vakantie gaat. Dit is het weer... bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

8 opmerkingen:

  1. wat een super gave vakantie kaart Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Hanny enne BRRR het is echt koud hier en ook al zie ik de Big Ben, in London is het niet veel beter dus dan maar met het vliegtuig naar daar waar de zon schijnt hihihi!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie vakantiekaart Hanny, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Hanny, wat ontzettend mooi en leuk gemaakt! Super! Erg leuk hoe je alles hebt toegepast en hoe goed alles ook bij elkaar past, top!
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart zo gaaf ingedeeld met al die mooie dingen erop!! helemaal TOP!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.