maandag 23 juni 2014

Challenge bij de Dutch Besties.

Hallo allemaal, hier weer mijn kaart voor de challenge van de Dutch Besties Girls de opdracht deze keer is maak een Baby-Kinderkaart. je hebt deze keer drie weken de tijd om mee te doen.... over drie weken bestaan we alweer een jaar en dat gaan we natuurlijk vieren. Team B heeft alvast wat prachtige voorbeelden gemaakt. heb je zin om mee te doen ga dan even naar ons blog en lees daar de voorwaarden om mee te kunnen doen. Dit is het weer voor deze keer. Iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.

5 opmerkingen:

  1. super gave en stoer kaartje Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hanny , ik vind je kaart voor de nieuwe challenge erg gaaf !
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk doet Blogger het weer goed, vandaar dat ik nu pas langskom. Leuke kleurencombi heb je gekozen, je kaart ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Hanny. prachtige jongens kleuren
    Gr Lilian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.