maandag 9 juni 2014

Challenge My-Besties.


Hallo allemaal, eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten... leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij My-Besties Amerika en de opdracht is gebruik BLOEMEN op je kaart. Dat moet toch niet moeilijk zijn, dus heb je zin doe dan gezellig mee.Op het challenge blog kan je ook al de andere kaart van onze DT leden bewonderen. Dit is het weer voor vandaag. ik wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny


6 opmerkingen:

  1. Hanny wat een enige kaart is het weer en wat een mooie blommekes heb je voor het raampje! bestie zelf is ook in gepaste stijl.! Heel leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een schitterende kaart met prachtige bloemen Hanny.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje weer Hanny en ook heerlijke kleurtjes die je hebt gebruikt.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart schitterend Hanny, mooie kleuren ook, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje en wat een heerlijke frisse kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.