woensdag 4 juni 2014

Love.

Hallo allemaal, vandaag een kaart gemaakt met de nieuwe Collectables Col 1359 ( smart phone) van Marianne design. Deze is zo leuk om te gebruiken..... dus jullie zullen hem vast nog vaker tegen komen. Deze materialen heb ik verder gebruikt. Kaartkarton  en Design papier zijn van Papicolor, mallen zijn op een na allemaal van Marianne Design en het lint en kant komen uit eigen voorraad. De materialen zijn te koop bij Hobby Compleet de Duif. Dit is het weer. Ik wil iedereen bedanken bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Prachtig Hanny en wat leuk om te zien dat die phone (die heb ik gisteren ook gekocht!!) ook zo goed past bij een vintage/romantische kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart weer Hanny.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny,
    Een heel mooi kaartje, heb de mal ook zojuist besteld.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Geweldige kleur. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met dit papier Hanny,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie kaart Hanny, supermooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart is dit Hanny!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Hannie, wat een prachtige kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.