zondag 6 juli 2014

Labelkaart.

 Hallo allemaal, tussen de voetbalwedstrijden door deze labelkaart gemaakt. Ja ik ben van het voetballen  maar kijk ook graag andere sporten op TV. Maar het kaarten maken gaat ook gewoon door en deze kaart heb ik gemaakt voor het Creatief met papier blog . Zo heb ik de kaart gemaakt. Snijd een A4 Lavendel 21 in de lengte door. Een strook moet je gebruiken en Ril op 3 en 13 cm en uit de andere strook snijd je een stuk van 10x13 cm. Rond de hoeken af met een hoekpons. Snijd nu uit Scrapvel swirl kleur 21 lavendel  een stuk van 10x10 cm voor het achter stuk een stuk van 10x 6 cm voor het losse stuk en 10x9,5 cm voor het bovenste stuk, snijd nu nog een stukje voor het klepje van 10x2,5 cm rond ook de hoekjes af.  Beinkt alles met zwarte inkt. Plak nu alles zo in elkaar dat je twee vakjes krijgt.
                                 
Stans de takje en de cirkels uit lavendel en design papier en stempel de tekst met zwarte inkt.
Ik heb de labels uit mijn Cricut gehaald, maar als je ze zelf maakt zijn ze 14,5x7 cm
Plak nu alles op je kaart en maak een lintje aan de labels.dit is weer mijn bijdrage voor deze keer.

Groetjes Hanny.

13 opmerkingen:

  1. Wow echt schitterend, ziet er toppie uit ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo hanny dit ziet er prachtig uit rustig en heel stijlvol
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hanny
    Wat een schitterend papier heb je voor je labelkaart gebruikt, het plaatje staat er prachtig bij, ook de bloemen zijn schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende labelkaart Hanny, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan, ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De labelkaart ziet er goed uit Hannie, je hebt er een prachtig geheel van gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hannie,
    al een hele tijd niet gereageerd op je creaties. Maar ze zijn weer prachtig, zoals ik wel van je gewend ben :-)

    groetjes
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are gorgeous Hanny. I love the tags, beautiful papers and design.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joke vd Bogerd8 juli 2014 om 15:51

    Wat een mooie kaart!! Ik ben helemaal "weg" van die"swirl-scrapvellen", heb ze nog nooit ergens in de winkel of op een beurs gezien. Kun jij me vertellen waar ik die kan kopen/bestellen en van welk merk ze zijn?? alvast bedankt voor de moeite. gr van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Joke ze zijn bij Jacobi in Drachten te koop.

      Groetjes Hanny.

      Verwijderen
  10. Woww Hanny wat een schitterend label!!! Prachtig dat nieuwe PapiColor papier, wat jij weer prachtig verwerkt hebt!! Hele mooie kleurencombinatie; chapeau!!!
    Fijn weekeinde...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.