vrijdag 25 juli 2014

Met Oprechte Deelneming

 Hallo allemaal, gisteren was het weer mijn beurt om iets te laten zien op het Papicolor blog en het is een condoleance kaart geworden. Ik vind dit wel heel gepast bij de vreselijke ramp met de MH 17. Hoe raar..... deze kaart had ik al een poosje liggen maar er moest iets bij. Dinsdag kreeg ik deze prachtige stempel binnen en dacht gelijk deze past er mooi bij. De kaart is heel eenvoudig gebleven. Snijd een dubbele kaart van 14.5x14.5 cm uit Hagelwit (30) en uit Muisgrijs (44) een vierkant van 14x14 cm. Stans uit Zilvergrijs (02) de rand van Marianne Design. Deze voorzichtig aan twee kanten stansen. Lijm deze op het vierkant van 14x14 cm en lijm het lint in het midden van de uitgestanste rand. Lijm het geheel nu op de dubbele kaart. Stempel met zwarte inkt de prachtige Noor stempel en plak dan de tekst. Ik heb dit met stickers gedaan, maar het kan natuurlijk ook met een mooie bijpassende tekststempel.
Je kan zien dat ik wat glans karton heb gebruikt, het is van Papicolor maar kan het helaas niet in de webshop vinden. Vandaar de andere grijze kleuren met een nummer.
Dit is is het weer voor vandaag, bedankt voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Jullie zullen wel merken dat ik de laatste tijd niet zoveel post.... dat komt omdat ik verschillende opdrachten heb gemaakt die ik hier niet kan laten zien. Vanaf 1 augustus geen opdrachten meer en zal dan weer regelmatig posten.

Groetjes Hanny.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Hanny,
    Een schitterende kaart en inderdaad wel heel toepasselijk in deze tijd.
    Ik heb de stempel ook pas gekocht, dus weer een goed idee.
    Groetjes en prettig weekend <Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een stijlvolle kaart Hanny
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige combinatie van mallen en stempel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.