zondag 13 juli 2014

Mijn eerste kerstkaart van dit jaar.



Hallo allemaal, mijn eerste kerstkaart van dit jaar is ook niet helemaal waar. Ik heb al meerdere kerstkaarten gemaakt maar die waren voor een opdracht en deze kaart heb ik gemaakt voor het Snoesjes blog.

                                                              Gebruikte materialen.
                                                                 knipvel: 3DHM066
design papier: pretty papers bloc: PB7044 (Eline's Woodland)
collectables: COL1323 (flower set), COL1362 (snow globe)
creatables: LR0244 (hulsttakje), LR0286 (Tiny's pine cones)
clearstamp: CS0897

Dit is het weer voor vandaag en wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.


Groetjes Hanny.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart, grappig met die dubbele laag op de sneeuwbol.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en het is een super leuke kerstkaart geworden.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch maar te hopen dat je niet steeds opdrachtjes krijgt Hanny!!!
    Is dit dan geen "opdracht"kaartje.....voor het snoesjes-blog?
    Ik vind het wel een heel MOOI kerstkaartje en LEUK zo met die verborgen tekst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Hanny. Love the sentiment and the beautiful papers.
    Hope you have had a lovely weekend.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart zeg, ik probeer deze te onthouden en als je het niet erg vindt er zelf iets mee te gaan doen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart is dit geworden. Ik heb er nog geen 1 gemaakt, binnenkort vakantie dus dan maar even aan de slag.

    groetjes Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart hoor, echte kerstkleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart is dat geworden, Hanny!!! Echt mooi met die bol en dat je dat klepje kan omhoog doen! Heel leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kerstkaart Hanny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi hanny
    ziet er geweldig leuk uit in deze vorm en prachtig hoe die is opgebouwd
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Hanny,
    Wat geweldig leuke kaart heb je gemaakt met die sneeuwbal. Een heel leuk idee om er zo'n klepje van te maken..
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.