zaterdag 2 augustus 2014

Kersthanger.

 Hallo allemaal, een tijd geleden ben ik  aan de slag gegaan met een helle oude mal van Marianne Design en laat hem jullie nu pas zien. Ik zie nu zoveel kerstkaarten voorbij komen dat ik mijn hangertje ook wel even kan laten zien.
De mal is al zo oud dat je nog gewoon moet natekenen en dan uit moet knippen en daarna  heb ik geborduurd.
Daarna heb ik de klok en de kerstboom op groenkarton geplakt en met een klein randje uitgeknipt. Groen lint ertussen plakken en boven en onder een lus maken en aan de onderste lus een kwastje hangen en klaar is je kersthanger.

Hebben jullie nu ook zo'n last van het warme weer....Ik heb de laatste twee maanden aan opdrachten gewerkt..... en mijn inspiratie is nu denk ik op vakantie...... zit op mijn bloedhete kamer en kan maar niets leuks bedenken. Over 20 dagen beginnen de beurzen weer en ik moet dan toch wel het een en ander klaar hebben. Dus....... voor mij mag het wel wat koeler worden. Zucht.... Puf.....

Maar goed dames ik wil jullie niet langer bezig houden met mijn klaagzang..... dit is het weer voor vandaag en wil iedereen weer bedanken voor het bezoekje en tot een volgende keer.

Groetjes Hanny.


7 opmerkingen:

  1. Toch blijft het mooi om deze mal weer te zien Hanny!
    Het is mooi zomerweer.........maar even iets koeler was ook wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hanny
    een erg mooie en leuke kersthanger en ja dat weer is voor ons ook funest dus weinig puf in hobby-en maar kan wel genieten van deze mooie kersthanger
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Hannie, wat leuk! ik heb ze ook nog geborduurd liggen, alleen de plaatjes moeten hier nog op, je brengt me op een idee! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien dat de "oudjes" niet vergeten zijn Hanny.
    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi leuk deze methode, echt uit grootmoeders tijd! Hij is beeldig met je borduurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kersthanger Hanny, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Hanny,
    O, ja deze heb ik ook een paar jaar geleden gemaakt. Was veel werk maar het werd gewaardeerd. Dit voorbeeld is ook weer super.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.