maandag 29 september 2014

Hier ben ik weer!!!

Hallo allemaal, hier ben ik dan weer een keer.... de dagen en de weken vliegen voorbij en het is al weer weken geleden dat ik iets heb gepost..... Vandaag een kaart die ik voor het Snoesjes blog had gemaakt en die ik toch nog even aan jullie wil laten zien. Ik hoop deze week nog wat kaarten te maken en dan maar gelijk hier posten....De volgende beurs waar we staan is Apeldoorn op 10 en 11 oktober.Dus kan lekker even bijkomen.... van alle beurzen die we gedraaid hebben.

                                                         
Dit zijn de gebruikte materialen.
Knilvel 3DHM 066
LR 0318 Petra.s rectangle.
LR 0328 Presents.
DF 3404 Chickenwire.
Clearstamp  CS 0897.

Dit is het weer voor vandaag.
Groetjes Hanny.           
 
                
 


                                           

9 opmerkingen:

  1. ja hallo zeg daar ben je dan weer even.
    je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.
    rust maar goed uit.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En super leuk kaartje Hanny en kom maar even lekker bij want het is op het moment de ene beur na de andere geloof ik. Van Apeldoorn hoor ik vandaag voor het eerst.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart Hanny,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig snoesje!

    Leuk kaartje!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hanny
    Wat een leuke kaart met dat kippengaas
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooooi ...deze kaart...de kleurencombinatie en uitwerking spreekt me wel erg aan Hanny. Lekker even bijkomen hoor, lijkt me doodvermoeiend al die beurzen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kerstkaart in een leuk design en met een schattige snoesje.
    Leuk met de pakjes erbij. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.