zaterdag 6 september 2014

Niet stil gezeten.





Hallo allemaal eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen volgen. Zoals jullie zien heb ik niet stil gezeten. Ik heb verschillende vragen gehad waarom ik zo weinig post op mijn blog..... Nou hierom dus..... Ben het hele zomer bezig geweest met verschillende opdrachten voor Marianne Design. De eerste opdracht was voor het super leuke kerstboek..... waarvoor ik kerstballen heb gemaakt. ook heb ik mijn oude liefde weer opgepakt en wel het papier filigraan. Het is precies tien jaar geleden dat ik mijn laatste filigraan boekje heb geschreven en als ik eerlijk ben.... nooit gedacht dat het er nog weer eens van zou komen..... maar zie hier de eerste kaarten en er volgen er nog meer. Weet je wat zo leuk is.... nu hebben we mooie stempels en mallen die we erbij kunnen gebruiken.... vroeger hadden we niets..... ja een lintje of een kantje.... en verder alleen je papier stroken..... dus het was heerlijk om te doen. Ik ga zo nog even aan de slag met de nieuwe mallen van Marianne Design en zal  de kaarten meenemen naar de beurs. De eerste beurs waar we staan is Rijswijk en de week erna staan we in Hasselt België.... wie weet  tot op de beurs.

Groetjes Hanny.

4 opmerkingen:

  1. Lekker bezig geweest Hanny en het kerstboek is top al zeg ik het zelf...
    zie je in Rijswijk op de beurs.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent druk bezig geweest! En je hebt mooie creaties gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gaaf dat je in het boek staat Hanny gefeliciteerd.
    wil wel de volgende keer een handtekening [ lol ].
    het zijn mooie kersthangers.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny,
    wat heb je weer een prachtige dingen gemaakt in de boekjes. Leuk hoor!
    23 jaar geleden kwam ik met filigraan in aanraking door een vriendin, toen was ik 12 en ik heb nog steeds strookjes die ik gewoon altijd bewaard heb dus kan ook weer aan de gang met filigraan. Die mallen lijken mij ook erg leuk om te gebruiken. En zo komt altijd na verloop van jaren weer terug:-)

    Ben je ook aanwezig op de open dag van De Duif, wellicht zie ik je dan daar?

    groetjes
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.