zondag 12 oktober 2014

Er was eens een tijd.

Hallo allemaal, hier ben ik weer en vandaag met een kaart voor een man. Marianne Design heeft deze maand twee hele leuke auto's uitgebracht en die zijn natuurlijk heel erg leuk voor mannen kaarten en weet je wat zo leuk is..... ons eerste autootje was een eend en ook nog in deze kleur..... en wat hebben we een plezier gehad van dit leuke autootje. De andere mal die ik heb gebruikt is een oudje maar hij doet het altijd nog goed. Het designpapier en de stempel met Parijs is ook van Marianne Design en de tekst stempel is van Joy. De knoopjes komen uit eigen voorraad. Dit is weer mijn kaartje voor deze keer en wens iedereen nog een fijne avond.

Groetjes Hanny.

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk Hanny dat ze "jullie eendje" in stansvorm uit hebben gebracht, haha. Het is een hele leuke kaart geworden met dat stoere papier uit het papierblokje en ik vind dat je dat "uithangbord" grappig en origineel gebruikt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a fabulous card Hanny. Love the papers.
    Have a lovely evening
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere kaart hanny!
    Erg leuk gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanny,
    stoere mannenkaart! Mooie kleurencombinatie
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hanny,
    Ja die gorde oude tijd,onze eerste auto was een Fiat 600. Ook een heerlijk wagentje. Je kaartje is weer prachtig.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie mannenkaart! Mooie mallen heb je gebruikt en het is ook een mooie kleuren combi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanny. Een enige kaart. Nostalgie! die mallen zijn super. Wij kenden elkaar 6 weken... gingen met de kever naar Parijs. IK had net mijn rijbewijs. Dus best spannend. Mooie materialen heb je gebruikt op je kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Hanny, zo lekker stoer!!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hanny...leuk je op de beurs ontmoet te hebben...ben meteen maar volger bij je geworden....ik heb toevallig ook deze mal gekocht met dezelfde reden: onze 1e auto was een eend (en er zijn er daarna nog 4 gevolgd)...je hebt er een schitterend kaartje mee gemaakt!
    xxx Margreet (DT bij Kreatrends)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hanny, wat een prachtige kaart. Typisch iets wat ik gemaakt zou kunnen hebben als rechtgeaarde Frankofiel...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt, wil je op de hoogte blijven van al het nieuws. Dan kun je Volger worden van mijn blog. Je mag ook een berichtje achterlaten ik vind het leuk om te lezen
Liefs Hanny.